mybabyyyy yoncaburak gece sabaha karşı 38.5 oldu acile götürdüm dolven verdiler terletti o şuan için düştü biraz inşallah yükselmez yine
mybabyyyy Duygu16 evet canım dişten miş o gece baya yükseldi ateşi acile götürdük çok şükür çıkmadı daha
Duygu16 _aliasafinannesi_ _aliasafinannesi_ inşallah en az huzursuzlukla geçirir diş dönemini canım bizimki hala huysuz ve iştahsız ishali 3.günde bitti