Kızım iki hafta sonra 3 ayına gidiyor ve 2 gündür gece 12 buçukta yatıyor sabah karşı 5 gibi emmeye kalkıyor ve tekrar uyutuyorum gene 3 saat 1 bir emeye kaktı ve gündüz sonra bir daha uymadı neden acaba yardımcı olun akıl fikir verin ilk anneliğim rica ediyorum