annesininkurabiyesi merhaba aynı problemleri biz de yaşıyoruz bebeğim 12 ay 22 günlük. Asla komut almıyor, ismine canı isterse bakıyor, göz teması var gülüyor, bababa dedede diyor ama diğer şeyleri yapmıyor. Alkış bay bay tel sarar gibi şeyleri de yapmıyor. Biz de 1 haftadır televizyonu kaldırdık evden. Bol bol dışarı çıkıp oynuyoruz, kitap okuyoruz oyun oynuyoruz. Sizin bebeğiniz ne kadar sürede düzeldi? Ben de çok korkuyorum bunları hiç yapmazsa, ya otizm varsa diye 😞😞