İyi geceler herkese . Buraya aşırı yorgun bir anne olarak yazıyorum. Ama şikayet etmiyorum kendim ettim kendim buldum. Oğlumda çok ciddi sıkıntılar vardı işaret etmezdi komut almazdı nesne bilmezdi . Çok tv izledi aşırı derecede yani. Saatlerce … 15 ayda bir baktım ki çocuğum farklı. Şimdi hiç bir sıkıntı kalmadı bilmediği nesne yok diyebilirim. Her komutu alır yapar. Çocuklarla arası çok iyi. Hep onları takip eder izler aşırı seviyor . Ellerini tutmaya çalışır öpücük atmayı biliyordu yeni yeni öpmeyi öğrendi yanaklarından öper . Parka gideriz bir çocuk görsün resmen gölgesi gibi yanından ayrılmaz. Gel gör ki konuşmuyor hala. Çok üzülüyorum bu duruma. O kadar uğraşıyorum ki. Mutfağımı yeni topladım, çamaşırlarımı şimdi astım, yarının yemeğini yaptım işlerim şimdi bitti. Geceden yarın yapacaklarımızı planlıyorum. Her gün 1-2 saat arası parktayız . Kartları gösteriyorum . Kitap okumaya çalışıyorum. Beraber arabalar sürüyoruz . Kinetik kum, traş köpüğü , oyun hamuru oynuyoruz. Yerlerde sürünüyor kumla çimle oynuyor günde 2 kez çıkarsak 2 kez yıkadığım oluyor o derece pasaklı geliyoruz eve. Olabildiğince fazla uyaran alması için hiç engellemeye çalışıyorum. Bugün parkta kimse yoktu çantamda kepçesi dozeri vardı biraz sallandı kaydı sıkılınca kuma oturduk beraber arabalarıyla oynadık. Yani doktorum ne dediyse fazlasını yapmaya çalışıyorum. Ama konuşmuyor . Doktorum bana alıcı dili gelişecek dolacak taşarken kelimeler gelecek sabredeceksin 3-5 ayı bulabilir dedi. O kadar değişti ki oğlum 1.5 2 ay önce tek komut almazdı. Şimdi köpeğe ha ha diyor kediye miyav demiyor Ehhh ehhh diyor . Bababa mamama dedede meeee möööö aba yani anlayacağınız babaıldama şeklinde her şey. Şu an tek sıkıntısı kelimeler kaldı. 17 aylık oldu. Sürece 15 aylık başlamıştık. İnanıyorum ağzımın içine bakmaya başladı deniyor gibi sanki ama yapamıyor ya da yapmıyor bilmiyorum . Bir anne dese dünyalar benim olacak. Bu yorgunluk bitecek …