Hayatım boyunca en son 6-7li yaşlarda yemişimdir sanirim balığı. Kokusuna bile tahammülüm yok direkt öğürme gelir gibi midem bulanıyor. Adını duyunca dahi tüylerim diken diken oluyor psikolojim bozuluyor resmen. Şimdi bebeğim nerdeyse 1 yaşına geldi ve ben balık yapamadığım için (bulunduğum şehirde de adam akıllı yapan bir yer yok guvenemiyorum) vicdan azabı çekiyorum. Allah için bana fikir verin nasıl yapabilirim yiyebilirim eşim sürekli üstüme geliyor bu konuda 😑😑