Aynı benim kızım.
İnsanlar dönüp dönüp bakıyor nereye gitsem hangi mağazaya girsem herkes etrafımıza toplamıyor
Güzel bir bebek çok şükür bir de herkese gülücükler saçıyor masallah🧿
Ama hanımlar nazar değicek diye aklım cıkıyor
Bildiğim tüm duaları okuyorum
Baskan me yapabilirim
Bunun korunması duadır diye biliyorum
Tabi ki mutlu bebek olması, herkesin sevmesi çok güzel ama çok korkuyorım ona nazar değerse diye 🥺[](https://)