dilarakilic Güzel anneler, 14 aylık oğlum var ellerinizden öper. Balık ayda 1-2 kez yiyoruz. Ebeveyn olarak pek aramız yok balıkla maalesef. Balık yağı hapı kullanmalı mıyım bebeğime sizce?
Zeliff dilarakilic bizde pek tüketmiyoruz kızıma 1 yaşından beri veriyorum balık yağını vitaminini alsın diye
hndathn dilarakilic haftada 2 kez balık yediğimiz için 3 yaş itibariyle başladım.istahla alakalı da hiçbir etkisi olmadı
Hunilininbirii dilarakilic ben 1 yaşında kullanmaya başladım haftada 3 kere veriyorum möllers kullanıyoruz
merve171214 dilarakilic oğlumun doktoru balık yağına 9 aylıkken başlattı şuan 29 aylık her gün 1 çay kaşığı veriyorum balık yediği günler vermiyorum doktoru bu şekilde demişti möllers kullanıyoruz
Bsraglsn Bende bir aydır kullanıyorum canım 17 aylık oğlum var hiç iştahı yok iştah açıyo diye duymuştum doktorumuza söyledim kullanabilirsin hergun yarım ölçek dedi hem beyin gelişimi için de çok etkili olduğunu söyledi
Bsraglsn dilarakilic iştahla ilgili hiç bı değişim olmadı yine hiç bişey yemiyo malesef ocean marka kullanıyoruz çocuklar için limon aromalı severek iciyo çok şükür
Akcakizzzz Hangi marka kullanıyorsunuz acaba ve ne kadar ölçek bunu doktor mu eczacı mi söyledi birde ne kadar ölçek olduğunu
oykuxcgla Akcakizzzz 29 aylık kızım haftada 3 gün 1 tatlı kaşığı benim doktorum bu şekilde söylemişti. Yediği hafta vermiyorum , markası möllers severek içiyor kızım
Y6_ Akcakizzzz Kıbrıs’ta nerde yaşıyorsunuz Bn 20 aylık oğlum için sordum 2 dr a ikiside 2 yaştan sonra dedi ve oğlum pek balık yemiyor hertürlü denedim zorla 1 2 parça anca yerse bnde Kıbrıs’ta yaşıyorum dr unuz kim acaba
Akcakizzzz oykuxcgla teşekkür ederim..Ben kibrista yaşıyorum da buradaki doktorlara pek güvenmiyorum o yüzden sordum. Turkiyeye dönünce bende başlayamaliyim 16 aylik kızım şuan
oykuxcgla Akcakizzzz rica ederim ne demek 😊o aylarda haftada 2 veriyordum ben fakat dediğiniz gibi gelince yine bir doktora danışın sizi yanlış yönlendirmiş olmayayım
Busraata33 dilarakilic Küçüklüğünden beri kullanıyordum bir dönem içmedi bende Easyfishoilin tabletine geçtim.O da 3yaş üzeri kullanılıyor 3,5yaşında şuan.12aylıkken başlamıştık möllersle
Taramtaram dilarakilic bizde bir yaştan sonra başladık möllers ama karaciğer enzimlerini yükseltti doktor ağır geliyordur dedi 2 yaştan sonra önerilir neden kullanıyprsunuz dedi kimisi de 1 yaştan sonra diyor kullanmıyorz şuan 2 yaştan sonra başlayacağız
Bsraglsn dilarakilic öyle canım sorma ama artık bıraktım yerse yediriyorum yemezse hiç zorlamiyorum çünkü kendimi çok yıprattım bu yemek konusunda