gulayseomer Oğlum 20 aylık astiğmat var dedi doktor ne yapabilirim ne iyi gelir gözlük vereceğim böyle giderse dedi çok tuhaf oldum daha küçük gözlük kullanamaz ki 🥹🥹
ereninannesi_ gulayseomer bizim de var 9 aylık miyop+astigmat. Düzelmezse yaşında gözlük dendi bize de. Doktor direk ailede kim gözlük kullanıyor diye sordu genetikmis galiba.
hndathn gulayseomer benim oğlumda da var kızımda da ama 0.25 olduğu için gözlük verilmiyor. Her sene 11 yaşındaki oglumuda 3 yaşındaki kızımda göz doktoruna götürüyorum bu sebeple erken teşhis için