Hilalyusra Merhaba 22 aylık bebeğim sürekli elimden tutup anne kalk diyor ve evin içinde dolaşıyoruz asla koltukta oturtmuyor beni bu durumu nasıl aştınız veya yaşayan var mı teşekkürler