Atlasata Kızlar başlikda da yazdım bu hastanede tanidiği olan var mı acaba yada özel hastanede çalışan birisi var mı aranizda anestezili mr için aileyi normalde alıyorlar mı bilgisi olan var mı yada böyle bir hakkımız var mı