Çok teşekkür ederim kızlar, işe başladım bi haftalık tecrübeme dayanarak daha iyi hissettiğimi söyleyebilirim, bebeğimi sabahları bırakmak,özlemek evet çok zor fakat onun geleceği için.. sanırım ilk süreç böyle zor geçiyor biraz vakit gerekli ona da bakıcaz bakalım zaman ne gösterecek