Arkadaşlar adetime 10 gün var erken gebelik testi yaptım ilk başta aceleyle bakamadım tek çizgi vardı hemen kapattım 2 saat sonra baktım çift çizgi ama ilk beş dk ne çıktı onuda bilmşyorum bakamadım hamile olmadığı halde böyle çıkan var mı 1 aydır 1 defa ilişki oldu ondada prezervatif ile korunduk delik falanda değildi kontrol ettim