Meri-Mel Kızlar ne kadar toplandı , nasıl değerlendiriyorsunuz,ne yapacaksınız para ile 😌 Kızım 17 Aylık 700 TL toplandı , bilmiiyorum ne kadar ama 0.25 gram altın alınır alınmazsada üzerine ekleyip alacağım insAllah nasipse.
fizikcianne Meri-Mel 5 aylık. 3100 topladı. Onun prasının bir kurusuna dokunmuyorum bende direkt altın alıyorum atıyorum bir kenara yarın öbür gün hepsini vericem büyüsünde :)
Sudee00 Meri-Mel 1.5 yaşında 8.450 lira toplandı 2 tane çeyrek altın yaptırdık kumbarasına attık 1 seneye yakındırda kumbara biriktiriyoruz büyük olanlardan ondan da 1 çeyrek parası çıktı 3 çeyreğimiz var şuanda geri kumbara alıp içine attık☺️
EliS_ Meri-Mel 2000 topladı kızım 8 aylık😍🙂 Valla benim param onun parası onun parası yine onun parası o yüzden çokta şeyapmıyorum. 😃 Yaniii neyim varaa onun zaten🥹😊
Meri-Mel fizikcianne Ayyy maşallah sübhanallah bereketi içinde olsun güle güle günlerde,güzellikle kullansın miniğim❤️💓
Meri-Mel fizikcianne Ben de sadece ilk getirilen ile yedek bir tane battaniye almıştım ,sonra hep altın yaptım kızım için Rabbim her birimize önce sağlık sıhhat sonra bol kazanç ,bereket ve huzur versin ❤️
Meri-Mel Tatlican Ohhh maşallah sübhanallah ne kadar güzel birikmiş ,Rabbim hayırlı bereket versin kumbarasina da altınınada 🎈🥰🙂
Meri-Mel Sudee00 Ayyy cidden mi oh maşallah sübhanallah canım siz direk koluna bilezik yapın kız ise 🥰
Meri-Mel Sudee00 Kız maşallah maşallah diyelim nazar olmasın hep birlikte el öpmeye geliyoryz güle güle kullansin bereketi içinde olsun 💓❤️
Meri-Mel EliS_ Tabiki :) Ama yine onun adına koyunca asla harcanmiyor o yüzden tabiki aile içinde paralar her birimizin ve hepimizin 🎈🙂
Sudee00 Meri-Mel Evet canım dedesi anneannesi dayıları yengeleri sağolsun🥰 Benimki erkek maalesef kız olsa direk bilezik yaptırcaktım da direk altın alıp köşeye koyduk geleceği için yavaş yavaş birikiyor☺️
Sudee00 EliS_ Aşkım biz gurbetteyiz eşimin ailesi sıfır zaten şimdiye kadar bişey görmedim kendi ailem sağolsun deresi anneannesi dayıları yengeleri teyzeleri benim arkadaş çevrem babası filan derken bu kadar oldu😄
midekoruyucu Meri-Mel ben karma sepet yapıyorum, fiziki altın alıyorum, bankadaki hesaptan altın alıyorum, fon alıyorum hisse alıyorum…
Sudee00 midekoruyucu Fon hisse gerçekten çok güzel yatırım çocuklar için vs oğluma da yaptık dedesi yönetiyor
Cicektebenimcicekligunlerde Meri-Mel 2500 toplanmış. 2 oğlum var.21 aylık ve 7 yaş büyüğümüz lego yada blok set istiyor. Zaten çok pahalı lego setler en son ,“yukarıya bak” blok set 2500du daha uygun bir set alırız. Yarın yemek,oyun alanı falan çocuklara gezme günü olacak inşallah alınır seçtikleri şeyler.. 🌸☺️
Meri-Mel Cicektebenimcicekligunlerde Rabbim bereket versin inşallah canım en güzelleri onların olsun 🎈🙂