Prematüre ikizlerim var 7 aylığa kadar oturtmayacaksın dedi doktor. 5.5 aylıkkende ek gıdaya başladık yine doktorumuzun yönlendirmesiyle. Zaten ilk aylar gram gram tattırarak geçiyor. Bende aynı bu sorunla karşı karşıya kalmıştım doktor ana kucağında besle dedi. Baybjörn muadilleri vardı onda besledim destekli oturtana kadar. Çok şükür tıkanma gibi bişey yaşamadım zaten püre verdiğim için. Ama şöyle bir sorun oldu parmak gıdayı önüne koyamadığım için süreç biraz geç ilerledi. Zaten sizinki yakında oturur o yüzden şimdi anakucapında besleseniz bile oturabildiği an mama sandalyesine geçin ve önğne yiyeceklerden koyun ellesin