Beril17 SevimliHayaletCasper kuzum buranın suyu yazın bile serin oluyor bence girilmez.😇🥰 çok soğuktur
Mazikeen SevimliHayaletCasper Altınolukta yazlık var bizim yıllardır hep gideriz oyuzden şuanda orda denize girilmez suyu soğuktur oranın suyu geç ısınır geç soğur
mematiii SevimliHayaletCasper soğuk olur denizin için dışarının sıcaklığına kanmayın derim.Kara denizden herzaman daha sıcaktır çünkü anca yaza doğru kendine gelir hava