Akcakizzzz günah ama bize de günah değil mi ? Şahsen ben hiç iyi değilim ne gece uykusu var ne yemesi var kafayı yicem. Dayanacak gücüm de kalmadı doğduğundan beridir geçecek diye bekliyorum ama yok.. anne iyi olmazsa bebeğine faydalı olamaz. Aramızdaki bağ memeden daha önemli olduğunu düşünüyorum. O yüzden şahsen kendi adıma çok netim kesin kesicem memeyi. Sabahlara kadar çocuk kucağımda emerek uyuyor yatırınca uyanıyor ben resmen kestirme uykuyla nerdeyse 1 buçuk senem geçti. Hele ki eşimde asla destek değil. Oğlum büyüsün uykusu düzelsin vallahi bu hayattan başka bir beklentim yok o durumdayız