Oğlum üç yaşına girecek bende aynı durumdayım aşırı zor bir çocuk hani zaten zayiftim.ama.bu kadar değildi iki üç kilo bile fazlası farkediyor doğumdan sonra iyiydim bebeigm erken doğdu çok zorluk yaşadık ve hala çok çekiyorum.. resmen oturdum ağladım iki senedir kıyafet almıyorum ne bulabiliyorum ne giydiklerim.yakisiyir..heeseyim.normal.cikiyor benim bebeğimin yormasi uykuszuluj sinir stres beni aşırı zayiflatti