pamukminigim Emziren anneler saçlarınızı ne zaman boyattınız benim saçlarımda çok beyaz var çok kötü duruyor maalesef boyatmayı düşünüyorum da siz ne zaman boyatmıştınız
Nslhn5561 pamukminigim 40 ım çıkınca ombre yaptırmıştım halam kuaför evde boyamıştı boyamadan önce emzirdim ilgilendim uyuttum zaten çok bekletmedik bebeğime zararı olcak birşey olmaamıştı yani ☺️ düz boya yapcaksanız bir saat yaklaşmazsınız bebişinize benim fikrim bu yönde .
mrymkrm pamukminigim doktorumuz 3 aylık olduktan sonra öneriyoruz demişti öyle yaptım ama bebeğimi kesinlikle o ortamdan uzak tuttum