Kızlar bebeğim 14.5 aylık , sadece baba diyor. Başka da hiçbir kelime konuşmuyor. Çalışıyorum işten gelince onunla oyun oynuyorum, kitapta okuyorum , kalabalık ortamda zaten herkes çok ilgileniyor ama hala sadece 1 kelimesi var. Sizin bebekleriniz nasıl kelime sayısı çok mu ?