Bagi neo kullanıyoruz biz çok memnunuz travel diye geçiyor aslında ama tekerlekleri travellar kadar büyük değil daha portatif kabin boy oluyor kapatınca ve kapanınca valiz gibi çekebiliyor olmak benim için çok avantajlı sadece biraz ağır geliyor aslında satın alırken ağırlığına bakıp aldım ama o an çok beğenmiştim ve kafamda istediğim tek modeldi. Bebeği kendinize ya da dışarıya döndürebiliyorsunuz. Uçakla da arabayla da seyahatte kullandık dolaşırken zorlanmadık her yere sığdığı için.