Dr.Nezaket Kadıoğlu Liv Hospital de. 22gün oluyor normal doğum yaptım. İlgisi titizliği güleryüzü hangisini anlatayım 😊 mükemmel bir doktor. Telefonlarıma cevap veren her zaman. Hastaneden de memnun kaldık. Hemşireler ebeler hatta temizlik görevlileri bile aşırı ilgili ve güleryüzlüydü.