Asli91 İyi günler. 3 ay 7 günlük bebeğim var. Son 3-4 gündür arada ağzında köpürcükler oluyo. Yoğun bi şekilde de tükürük salgılıyo. Eller ağızında ayına göre normal bi durum mu yaşayanınız var mı?
Prensesannesiyimmm Asli91 Benim kızım da 3 ay 7 günlük canım ve aynıları bizde de oluyor gayet doğal ellerini yeni keşfediyorlar sürekli ağızlarında oluyor ve eğer gün içinde yanaklarıyla oynuyor ya da öpüyorsan tükürük bezlerini tetiklediği için de salya çıkarır 🤗
mmerccan Benim oğlum 4 aylık oda uzun süredir belki 1 ayı geçmiştir sürekli köpürcük çıkarıyor hatta birine gittiğimizde falan yerlere bile akıyor en son önlük kullanmaya başladım. Doktoru normal olduğunu söyledi.
Asli91 mmerccan bende önlük takıyorum önlüğü su içinde. Gece yatarkende tükürük genzine kaçıyo öksürük tutuyo bir iki kerede boğulacak gibi oldu. İlk bebeğim olduğu için tedirgin oluyorum 😊
Zeynepppppp Bizimde el surekli agizda emiyo bide yumrugunu agiz heryer tukuruk oluyo 2 ay 10 gunluguz 🤗