atlasmomyy Hipp kullanıyorum doğdugundan beri artı anne sütü içiyor kilo almıyor.Yoksa mamadan dolayı bir sorunu olmadı
Alparslanegetugce atlasmomyy bende hipp keçi sütü kullanıyorum ama günde 1 yada 2 kez en çok anne sütü veriyorum ama mamanın kilo aldırdığını bende düşünmüyorum ya da ben az verdiğim içindir emin değilim
Ogibuse atlasmomyy bebelac gold kullandım ben kilosu hep normal gitti hatta fazla kilo almaya başladı doktorumuz cc olarak azalttırtı mamayı fazla kilo almasın diye kullanırsanız gold olanı kullanın ama mayalama tekniğiyle yapılan tek mama gaz vs sıkıntısı yapmıyor çok
oglumubeklerken atlasmomyy kaç kilo doğdu, hastaneden çıkarken kaç kiloydu? Hiç mi kilo almıyor yoksa size mi yetersiz geliyor kilosu? 15 gün içinde doğum kilosunu yakalaması gerekiyor demişti bize doktorumuz o dönem.
Sevallll35 atlasmomyy biberona alişirsa memeyi red eder kaşik ile verin gece 2 ila 6 arasi emzirin yada sağim yapin sütünüz çok fazla artacaktır size tecrübelerimi söylüyorum. Birde ins ebe Ayşegül hanımi takip et
dodu0207 atlasmomyy düşünmeyin zaten aptamili palm yağı dahil kanserojen olduğu kanıtlanmış yağlar içeriyor. El kadar bebeğinize bu kötülüğü yapmayın temiz içerikli mamalarla devam edin tavsiyem. Sağlığımızla oynamaya doğar doğmaz başlıyor maalesef bu sistem
glamt Hip kullanıyorduk içeriğinde palm yağı olduğu için onu bıraktık golden goat kullanıyoruz şuan içeriği temiz olduğu için
subutayinannesi Biz prematüreyiz ilk başladığımızda aptamile prematil daha sonra aptamil comformil şimdide prestneo kullanıyoruz. Kilo alımı çok şükür iyi. Doktor önerisiyle başladık tabiki mamaya
Deletedmom_115 atlasmomyy 4-5 doktor bebelac gold önermişti bize fakat gerek kalmadı diye almadık emziriyorum
atlasmomyy oglumubeklerken 3050gr doğdu 2800 dü çıkarken.Sarılık olduğu için dün baktırdık 2860 bugün baktırdık 2835 düşmüş.
AlpBeyinAnasi atlasmomyy Bebelac kullandık 1 ayda 1.5 kilo aldı oğlum, sarılığı vardı oysa mama başlamadan önce 300 Gr kaybetmişti
ahmethamza Benim bebeğim de prematüre bizde aptamil prematil kullandık sonra sma ya geçtik. Proteini yüksek olan mamalar çok kilo aldırır. Kıvamlı farklı oluyor. Diğerleri çalkalayınca eriyor bu mamalar farklı oluyor. Kaşıkla eziyoduk biz.
dadmom1 dodu0207 Çok cahilsiniz, bu bilginin kanıtlanmış açıklamasını paylaşır mısınız, yanlış yönlendirmeyin insanları ya