nadidelifora tefe yedi aylık daha çok yumrukken alkış yapıyordu. Şimdi sekiz aylık şap şap ses çıkıyor artık 😁
1Meftuunee Benim oğlum 23 Nisan’da Allah’ın izniyle 1 yaşını dolduracak daha iki üç gündür sadece alkış yapıyor 😊😅🤭
esmanur433 tefe yaklaşık 1 aydır yapıyor diye hatırlıyorum 20 günde olabilir 😂 7 ay 13 günlük kızım🥰 kucağına sırt dönük oturtur ellerini kendim çarpardım alkış kızım alkış diye 😂