Jessicaana Kızlar 1 aylık kızım var emzirdigimde kalıp gibi lor peyniri gibi sütümü cikartiyor 1 2 seferdir bu ne olabilir
Unicorn67 Jessicaana kusuyor değil mi yanlış anlamadım normal demişti doktor lor şeklinde kusuyordu benim bebeğimde
mihra2024 Jessicaana benimde kızım bir aylık şimdi bu soruyu anneme sordum ve tam da sizin mesajınıza denk geldim. Annem eğer süt kesikse yani direk sade içtiği berrak süt değilse içtiği sütün fazlalığını atıyor dedi zararı yok
atlass1 Jessicaana benimde ilk ay öyleydi ve eskiler büyükler hep sütün yaradığı için öyle kusar dedi doğruymuş zamanla kilo alımından anlarsınız☺️