ogretmenanne06_ Arkadaşlar iki aylık bebişim için güneş kremi alacağım, temiz içerikli memnun kaldığınız markalar neler?
Gizmokzilla ogretmenanne06_ güneş kremi 6 aydan önce önerilmiyor çok sağlıklı değil, ben geçen yaz siveno kullanmıştım içeriği temiz 🌸
fizikcianne ogretmenanne06_ 6 aydan küçüklere güneş kremi sürülmez. Bizde aldık siveno 1 ay sonra kullanıcaz kısmetse
Gizmokzilla ogretmenanne06_ güneş koruyucu kıyafetleri deneyebilirsiniz, başına da bi şapka gerekirse 🌸 daha cildi çok hassas o yüzden bence de 6 aydan önce kullanmayın 🌸