smnbr İki ay önce doğum yaptım. Büyük tuvaletimi yaparken inanılmaz bir acı hissediyorum. Çok az kan da geldi bugün .Peçeteyle dokundum ama sanki top gibi bişi vardı o bölgede. Hemoroid midir sizce? Geçici mi kalıcı mı, doğum yapan her kadında oluyo mu?
boralii smnbr Bende 2 ay boyunca çektim kabız olmamaya çalışın. Kabızlık daha çok tetikliyor. İncir ve kayısıyı bol zeytinyağında kavurup birazda su katıp her sabah aç karına gün içinde ve akşam yatmadan önce içtim. Kaka yumuşadıkça acısıda her geçen gün azaldı en son bir daha kabız oldum derken tekrar aynı acıyı hissettim…
aysen032 smnbr benim hamilelikten önce vardı ödüm kopuyordu hem hamilelikte hem normal dogum yapmaktan ama çok şükür ikisinde de bir şey olmadı oğlum 1 yaşında doğumdan sonra da artmadı. Ben yıllardır çekiyorum orası ayrı hatta kabiz olduğum zamanlar bazen 2 tane bile oluyor
prenses_anasi smnbr moralini bozmak veya üzmek istemiyorum ama kişiden kişiye değişiyor benim 19 ay oldu doğum yapalı hala kabız olduğumda şiddetli ağrı kanama oluyor o sızıyı zeytinyağı ile azaltiyorum pamuğa döküp onu hemoroid olan yere koyuyor hiç değilse sosyal hayatımi etkilemiyor
varligibirdertyokluguyara Hemoroid maalesef doğum yapalı 5 ay oldu hala çekiyorum . Kabız olmamaya çalışıyorum yoksa çok kanıyor oturamıyorum ağrıdan
tusac Ben de hamilelikte oldu şişlik doktor hemoroid değil deri demişti ama farkı ne bilmiyorum. Doğum yapalı 19 gün oldu daha kötğü oldu dışkı yumuşatıcı kullanıyorum. Bir sonraki kontrolde tekrar soracağım ama ameliyatla alınıyor bildiğim imkan olursa öyle yaparım hiç çekemem muhtemelen.
kuboloji123 Bencede aynısı var sen 1 aydır filan proctolog fitil ve krem kullanıyorum ve duphalac birde kantaron yağı sürüyorum basur olan bolgeye mukunse ic dis olacak sekilde tuvalet öncesi ve sonrası Allah yardımcımız olsun inşallah tez zamanda geçer cidden çok çok kötü