vaveyla__ Bebeğim emerken uykuya dalıyor, yatırdığım an tekrar uyanıp meme istiyor, yenidoğan döneminde normal mi
KaynanaYiyen vaveyla__ normal. Sen çok sık emzir. Sarılık olmasın yavrucak. Allah bağışlasın, ömrü güzel olsun dilerim. ❤️
araseflin vaveyla__ ben bebeğimi böyle yapıyor diye doymuyor diye düşünüp mama veriyorum üzerine anca öyle tok tutuyor. Ama normal demişler bende acaba yanlış mı yapıyorum dedim şuan. Ama benim kızım 15 dk emsede yine 5 dk sonra aranmaya basliyor
ftmnrckr vaveyla__ normalll 🤗 benimki de beni emzik gibi kullanıyor iki aylık tok olsa bile rahatlamak için güvende hissetmek için emmek istiyor bazen sadece anne kokusu için bile istiyorlarmış 🥺 bol bol emzir sütün de çoğalır hem🥰
vaveyla__ araseflin benim bebeğim de öyle, emse bile yatağa koyduğum an tekrar emmek istiyor Siz biberonla mı veriyorsunuz mamayı ?
araseflin vaveyla__ evet önce siringayla veriyordum ama artık miktarı arttı içtiği mamanın o yüzden biberonla veriyorum deliği küçük zor akıtan biberon başlığıyla.veriyorum kolay gelirse mama ağzına emmeyi bırakır diye