Kızlar kızım 18 aylık tabanına basabildiği halde hep parmak ucunda yürüyor ve böyle yaptığı için hala desteksiz yürümeye başlamadı bu şekilde yürüyerek dengesini kuramıyor doğal olarak biz onu yürütüyoruz
Bu durumu yaşayan var mı? Düzeldi mi? Neler yaptınız