Ramazan ayının ortasında çok yakın lise döneminden beri tanıştığım arkadaşımın babası kalp krizi sonucu vefat etti. Şöyle ki bu yakın arkadaşımın bana desteği ailemden bile çok oldu Allah razı olsun. Doğum yaptım ve boşanma aşamasındaydım o dönemde, bu arkadaşım maddi manevi çok destek oldu hem bana hem bebeğime, lohusalık dönemimde ailemin evinde olduğum için bizi görmeye buraya geldi eli kolu dolu bir şekilde. Bebeğimin bezinden ıslak mendilinden kıyafetinden biberonundan emziğine kadar ve yanında da bir miktar para getirmişti. Stresli bir dönemin içinde olduğum için hem lohusalık hem boşanma süreci o dönem birde bebeğim sarılık ve kilo kaybı yaşayıp kuvözde kalmıştı çok mutsuz ve bitkin olduğum bir zaman dilimiydi. Tek başıma dikişli halimle hastanede sabahı akşam akşamı sabah ediyordum. Psikolojik olarak çok yıpranmıştım ve bu arkadaşım bana hep destek oldu maddi manevi hep yanımda oldu. Şimdi de onun benim desteğime ihtiyacı var. Babası memlekette defnedildiği için burada değildi malum bende bebeğimden dolayı yanına gidemedim ama hep aradım mesaj attım birşeye ihtiyacınız var mı diye hep sordum. Bugün yaşadığımız şehre döndü en kısa zamanda yanına baş sağlığına gideceğim fakat yanımda ne götürmeliyim kararsızım daha önce hiç böyle bir ziyaretim olmadı. Arkadaşım zor bir dönemden geçiyor nasıl destek olabilirim baş sağlığına giderken ne götürebilirim fikirlerinize ve önerilerinize açığım şimdiden teşekkürler 🌸