Merhaba arkadaşlar 3,5 ay önce doğum yaptım hamileligimde 8 kilo aldım. Ama dogumdan sonra meme reddi vs derken sutum bol gelsin diye iştahım birden açıldı birde bebegim hiç kucaktan inmiyor kucakta uyuyor enerjim bitiyor canım sürekli biseyler yemek istiyor ama bu halimden memnun değilim doğum kilomun üzerine koydum ve çok belli oluyor artık. Emzirirken nasıl zayiflayabilirim üstelik birde yaz geliyor