ezelaslan annem kanser hastası 40 gün yaşatabilirim demişti doktor. 40 gün takvimden gün saydım 40 gece 2 saat deliksiz uyumamışımdır. Bu tarz yorum yapan doktorlara diyecek söz bulamıyorum ama şunu biliyorum ki derdi veren Allahsa şifayı veren de o. Geri kalan her şey aracı. O sebeple siz elinizden geleni yapın Allahım şifa verecektir. Bu arada çok şükür annem hayatta tedavisini oluyor. Lütfen takmayın kötü sözleri