Kızım 4 aylık kakasından kan var bu ikinci kez oluyor. Doktoru sut alerjısı var demişti daha dogruus test yapılmadı ama suphler o yondeydı diyet tam yapamıyorum sutumun azaldığını hissediyorum yoksa tek tük kac aklar oluyor dun puding yedım sonuc olarak bugun kan var kakasından ustelık butun gece de agladı cok sucluyoeum kendimi. Ama poposuna fissür denen catlak lar da mevcut sizce bu catlaklaedan olabılır mı bu kanama. Kızım 4 bucuk aylık. Kabız deıl kan damlası kullanıyoruz ve cok kotu kokulu. Tabıkı alerji doktoruna götürücem ama direk randevu alamıyorum once cocuk doktoru alan acması gerekiyormuş sanırım. Sizler nasıl götürdünüz?