mehbus Arkadaşlar elinde beyaz bebek mevlidinde giyebileceğim elbise olup satmayı düşünen var mı ? Gardrops ve dolap kullanıyorum
balkizannesii mehbus özelden fotoğrafını atarım isterseniz beğenirseniz gönderirim bedeni olursa tabi
minikmucizemaak mehbus Nikahta kullandığım beyaz elbisem mevcut, çok severek giydim bende öevlütte tekrar giymeyi planlıyordum ama salgın yüzünden Mevlüt yapamadım fotoğraf atabilirim
mehbus balkizannesii kalıbı salaş değilse olmaz evet. Beden bedeni tutmuyor bazen m büyük geliyor bazen L tam oluyor 🤣🤣
balkizannesii mehbus salaş bir elbise değil bende doğumdan sonra giyme hayali ile aldım bana da olmadı dolapta kaldı öylece bende 1.70 boyunda 75 kiloyum
minikmucizemaak mehbus Direk burdan yükledim kesip, bedenini inanın hatırlamıyorum ama s veya M dir muhtemelen 64 kg 1.65 boy ile giydim altında da topuklu vardı resimler de
mehbus minikmucizemaak nikah için çok şık ama Mevlüt için biraz abartılı geldi bana çok sağolun yinede 🥰
glsmck Merhaba tesettürlü müsünüz acaba benimde mevlüt için aldığım ve sadece o gün giydiğim elbisem var L beden ama tesettür için uygun olmayabilir kolları dantelli ama bluzla giyilebilir düşünürseniz