yigitalpannesi Prof tu doktorumuz ve çok iyiydi. İlaç yazdı 3 öğün onu kullandık. Bize tek dediği şey döküntülerin yoğunluğu sönene kadar yatak istirahati dedi. Sadece tuvalete kaldırdık o dönemde hep yatakta kaldı. Hastanede bile yürüttük diye kızdı tekerlekli sandalye istemişti. Bizim yalnız geç teşhis oldu doktorlar alerji vs diye düşündüğü için. Yüzüne kulaklarına kadar gelmişti. Şükür organ tutulumu yapmamış. Hemen geçiyor zaten korkmayın . 3 günde azalmıştı, 1 haftada tamamen geçti