

Kızlar ıkı hafta önce ayagında şişlik çikti yürüyemedı sonra vucudunda böylr şeyler çikti acile gittik el ayak hastalıgı dedi eve geldik cocuk doktoruna gittik oda su çiceği dedi 2 hafta gecti tekrardan cıkmaya başladi ? Hamgı doktara ınanım başıma gelen varmı çok bir kaşıntısı yok ateş de yok