Anneler oğlum 2 yaş sendromunu dinine kadar yaşıyor herşeyi ben yapıcam olayı var eğer o yapmazsa kendini yerlere atıyor ağlama krizlerine giriyor istediği olmadığı zaman da aynı şekilde sürekli ağlama kendini yere atma huzursuzluk vwr bu durumla nasıl başa çıkıcan mesela istediği bişey olmadı kendini yere attığın da nasıl davranıncam dikkatini dağıtıyorum diyorum gel sarılalım yanındayım diyorum asla anlamıyor şaştım kaldım