İyi bayramlar iyi akşamlar anneler 🌸 Bebeğim bir hafta sonra beş aylık olacak emzirip doyma kriteri günde 5 -6 çişli bez sayısı hep ama genelde 4 alıyorum açlıktan ağlamıyor huzursuzluğu yok ama kilo alımı sınırda doktor bayramdan sonra kilo alımı az ise mamaya başlayacağını söyledi. Durumu benimle aynı olan var mı? Bu arada emzirme danışmanı anne sütü ile beslenen bebeklerin aylık sınır kilo alımının 350 gram olduğunu söyledi yani 350 gram alıyorsa bu bize yeter dedi ve bebeğim o kadar almış ama doktor yine de az dedi