Tam 8 saattir aç. Beş buçuk aylık. Alerjik bebek 3 aydan fazladır diyetteyim. Ve uzun zamandır meme reddi vs vardı ama en azından uykudayken emerdi.bugun tam 8 saattir ne beni emdi ne biberonu zaten tutmuyor.muhalebi ek gıda da almadı. İnanın delirecem.neden neden neden. Sadece elini emiyor.oyle bir elini emiyor ki aç yani ama kendisi içmiyor ne yapacam ben :(((((((((