BilgeHanim ben okudum kitabı. çok genel bir yorum olacak ama kısaca cocugumuza dogdugu andan itibaren cok fazla okumalı cok fazla konusmalıyız ki farklı bir cok kelime duysun, beyin gelisimi için cok önemli. Kitap hikaye veya gunluk yaptıgımız kendi okudugumuz seyleri bile okumalıymısız sesli olarak. Ben yenidogandan itibaren okudum ama suan 9 aylık okuyamıyorum kitapları yırtıp agzına alıyor onun yerine kendim hikaye uyduruyorum yada oyuncaklarının renklerini soyleyip yuvarlak tırtıklı vs diye tanımlıyorum, ne kadar cesitli kelime duyarsa okadar iyiymis