Kızlar başlık açmıştım bebeğim ısırdı yara diye bugün baktım dikkatlice baya ucunun tam bitiş yerinde kesik oluşmuş mastit olmamak için emziriyorum ama ömrümden ömür gidiyor emerken lonsinoh kullanıyorum çok bi fayda göremedim napacağımı bilmiyorum doktora mı gitsem