Ben 175 eşim 187 boyunda. İkimizde uzun boyluyuz. Ama bebeğim sanki orta boylu anne baba çocuğu gibi. Endişelenmeye başladım. 7 aylık boyu 68 cm kilosu 8600 gr.
Benden daha kısa olan arkadaşımın bebeği benimkinden 3-4 cm daha uzun.
Zamanla boy atar mı acaba? Aynı durum başına gelen var mı yada?