Merhaba kizlar kızım 29 aylık yaklasik 4-5 aydır durup dururken hatta ona sarılıp öptüğüm anda yüzümü tırmalıyor.daha önce calisiyordum ona annem bakıyordu onun yüzünü hep tırmalıyor kanatiyordu bun durumu benim çalışıyor olmama bağlıyorduk ama işten cikali bir ayı geçti hala aynı en çok beni annemi ve teyzesini tırmalıyor.ona güzel bir dille yaptığının yanlış olduğunu canımın acıdığını anlattım anlamıyor.babası özür dilemeyi öğretti bu defa tirmaladiktan sonra özür diliyor ama sonrasında gene aynı.baktim olmadı yanağını sıktım kızım böyle aciyorsun dedim hoş biseymi dedim önce hayır dedi sonrada evet hoş dedi gene yapayimmi dedim yap dedi tabiki yapmadim kıyamiyorum daha kucuk ama yüzüm iz iz oldu pürüzsüzdü kızım mahvetti..kafayi yiyicem.Aranizda pedagog varmı yada bu durumu yaşayıp pedagog desteği alan.sebebi nedir acaba.dısaridayken sataşan yada itip kakan çocuklara ses cikaramiyo bu dediğim durumları sık ve şiddetli yaşamıyoruz hafiften itme vs ama sesi çıkmıyor evdede böyle anlamadım gitti.babasına yapamıyor bu hareketi.