berrakmutlu Kızlar bebeğime yaptırmayı düşünüyorum nasıl yapılıyor acaba? Kan ve deri diye biliyorum zor ve uzun bir işlem mi acı veriyor mu bilginiz var mı? Aynı gün aşısı da var tereddüt ettim
churchil berrakmutlu ben küçükken kendime yaptırmıştım da acıdığını hatırlamıyorum. Böyle jilet gibi bişey ucunda da minik kısacık bi iğne vardı deriye hafif batıp çıkarıyolardı
Dlrygz berrakmutlu damla gbi bisiler sürüyüo bi 12 tane siyah bi boya ile damlanın üzerine sürüyor 15 DKK beklemesi lazım kolunda öyle kızaran yer olunca alerji olduğu anlamına geliyor