mbs4416 Kızlar bebeğim 2 aylık doğduğundan beri asla yatmak istemiyor sürekli kucakta olmak istiyor yatırdığımda kıyameti koparıyor kucağıma alıp dik tutunca susuyor. Kucağımda bile yatay şekilde dırmuyor bu yüzden emmiyorda aynı durumda olan var mı acaba
Enu mbs4416 ayynıı biiiiz 😭 yemin ederim kol kası yaptım. Bir de tek başımayım ve gündüz de çok uyumuyo. Büyün işlerimi tek elle yapıyorum. Çözüm de bulamadım yatırdığım dakika çok ağlıyor nefesi kesilene kadar
gunes0312 mbs4416 4 aylık oldu hala aynı 🥲😅 az az yerde vakit geçirmeye başladı ama 15 dk sonrası yine kucak istiyor
mbs4416 Enu o kadar zor ki annem eşim ve ben 3 kişi bakıyoruz gün sonu hepimiz pert oluyoruz birde üzülüyorum sürekli kucakta kolu bacağı acıcak
mbs4416 gunes0312 ay gerçekten mi ya ne zamana geçer acaba dr a götürdüm acaba alerji vs mı var diyerekten
Enu mbs4416 ayy sizde anne de varmış ne güzel. Bende akşam eşim gelince anca bırakabiliyorum onda da ev işi yapıyorum😭 eveeet ben de sürekli beli sırtı acıyacak diye üzülüyorum ama inatçı mı inatçı bir bebe…
gunes0312 mbs4416 hiic bilmiyorum inan ki ama dediğin gibi çok üzülüyorum bir yeri ağrıyacak diye. Gündüz uyuyor yatırdıgım an gözünü açıyor. Anca gece uykusunda yatırabiliyorum. Kanguruya takip iş yapıyorum artık 🥲
mbs4416 gunes0312 karnını doyuruyorum mesela yine ağlıyo yattığı için seninkide öyle mi kanguru almamıştım ben ama bu gidişle alcam galiba