gocebebirbayan Mehmetyagiz_ ya bende bukle yapma makinası var ama fakir marka daha iyi sanki. Kardeşim ki fakir aşırı iyi yapıyor 🥹
Iremylcnkya07 Mehmetyagiz_ braun st750 stain hair7 colour kullanıyorum ben 10 yıldır var bende nerdeyse hala aşırı güzel düzleştiriyo
beyzzsenturkk_ Mehmetyagiz_ aprilla kullanıyorum remington kullanan arkadasım bile bunu daha cok beğendi diyebilirim siyah olanı var bende
Sarikuzumalp Mehmetyagiz_ Remington s8590 kullanıyorum 8 yıl kadar oldu alalı her gün düzleştiririm daha hiç bozulma vs olmadı ve çok memnunum çok düzgün yapıyor.
Zuzumam Mehmetyagiz_ philips düzleştiricimi 10 yıldır kullanıyorum. Memnunum. Remigtonu çok duydum çok öneriyorlar bende maşa alacağım renigtondan daha karar vermedim. İyi bir şey olsun yıllarca gitsin kızım bile kullansın istiyorum
Mehmetyagiz_ Bende Remington kullanıyorum 10 sene oldu hala kullanıyorum çok memnunum kablosu bozulacak gibi yedek alayım dursun istiyorum
Simsimy Mehmetyagiz_ Yıllarca Remington kullandım, memnundum. Bozulunca Dyson Corrale aldım, memnunum.
Simsimy Mehmetyagiz_ Ben sadece düzleştiricisini aldım. Saç şekillendirici olanlarını değil. Zaten düz kullanmayı seviyorum.