Merhaba 3 aylık bebeğim var büyük kızımda 3 yaşında daha önce tuvalet eğitimini kabul etmişti başlamıştık kardeşi doğduktan sonra tekrar bez takmak istedi ve artık bezi çıkarmayı kabul etmiyor. Size sorum şu ki tuvalet eğiminde inatçılık yaşadınız mı yaşadıysanız nasıl aştınız fikirlerinizi bekliyorum..