Eşim olmayınca evde, 3 yaşında şuan kızım doğdu doğalı yanımda uyuyor oğlum da 17 aylık o da anne yanı beşikte yanımda yatıyor yine. Odalarına alıştırmak istiyorum çünkü eşim geldiğinde de sıkışıyoruz artık ve özel hayatımız olmuyor. Odalarına yatırdığımda öcü var burda diye ağlıyor kızım ve kalkıp geliyorlar geri . Nasıl yapabilirim ? Eşim haziran sonu izne gelecek. Acaba o güne kadar odalarında yere yatak serip mi yatmalıyım?