Arkadaşlar bebeğim 26 günlük ve. 1 haftadır
gaz sancıları var. Memeden sonra genelde gazını çıkarıyor ancak bağırsak gazı oğluma çok acı çektiriyor. Zor çıkarıyor çıkarınca mutlaka sulu bir kaka oluyor hemen pişik olmasın diye alıyoruz peş peşe 2-3 bez bu şekilde değişiyor o arada tekrar emme tekrar yeni bez kısır bir döngüdeyiz. Sab simplex başladık ama bugün sabah 9 dan beri sürekli memede tam uyudu diyorum bir gaz krizi annda uyanıyor. Tecrübesi veya bilgisi olanlar lütfen paylaşabilir mi