Selam kızlar bebeğim 14 aylık emerek bizimle uyuyor artık yavaştan kesmek istiyorum. Bizden ayrı uyutmaya başlayacağım. Sizler kademe kademe gece emerek uykudan nasıl vazgectiniz. Dün gece biraz başladım 1.buçukta emerek uyudu ama devamında uyandığında 2 buçuk gibi meme vermedim kucağıma alıp salladım sonra yerine koyup patpat yaparak daldırdım uykuya 4 gibi tekrar uyandı sallayarak denedim ama acıkmış bekledim uyutmayi ama uyumadı emzirdim emmesi bitti döndü uyudu. sizler nasıl yol izlediniz.